onsdag 18 april 2018

Prylsamarbete!

Jag har via ett litet samarbete med Cykelkraft.se fått tag på ett cykelstöd jag var riktigt sugen att testa.

Stödet heter Topeak Flashstand MX och går att köpa här.


Stödet fungerar för ihåliga vevparti med diameter över 20 mm. Så fort jag insåg att nya cykeln hade ett sådant ville jag testa detta.

Tanken är att framför allt använda det när jag tvättar av cykeln. Det blir perfekt att kunna ha cykeln ute på uppfarten utan att luta den mot någon vägg. Det är också riktigt smidigt att man kan trampa runt pedalerna helt eftersom det ofta krånglar när man ska tvätta kedja och drivlina.




Sen var de smidigt att fälla ihop och ta med så jag kan även tänka mig att ta med det på tävlingar eventuellt.

Som ni ser i bilderna är det ett tag kvar innan man ser någon stig här uppe.


Dela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar