onsdag 14 mars 2018

Mind games

Ikväll körde jag 2 timmar lågintensivt på monarken. Låg väl mellan 180-200 watt och under 75% av max. Riktigt tråkigt, även fast man inte blir så trött i benen så blir man ju less i benen och även baken. Skulle inte kunna ha den sadeln på min riktiga cykel, blir intressant testa den nya. Men ändå, lite bra volym in på lågintensiva kontot. Imorgon  ska jag resa i jobbet så då blir det hotellträning om det överhuvudtaget hinns med. Jag hoppas kunna köra lite på löpand. Har köpt nya löparskor efter att konsulterat min gear guy extraordinär, ska bli intressant, känns mycket bättre än mina nuvarande bara man tar på dem.


Helt orelaterat kommer här en intressant minidokumentär jag hittade på youtube:


1 kommentar:

  1. Händer väl kanske en gång per år att jag saknar motivation och idag var just en sådan dag. Efter att jag läst lite på din blogg och tittat på filmen så fick jag ett ryck och körde en maxtjuga. Tack för inspirationen.

    SvaraRadera