torsdag 8 mars 2018

Äntligen sliten

Det har blivit riktigt bra träning hittills i veckan, hård träning.

Söndag: Squash (31 minuter i Zon 5)
Måndag: 5x8 minuter på 285 watt.
Tisdag: Styrka (utfallsteg, skivstångsrodd, snedbänk, dips, bål)
Onsdag: 4x8 minuter med 1 minut i mitten på 335 watt, rullade nån halvtimme extra på slutet
Torsdag: 2x20 minuter (5 min 95 kadens, 10 min 70 kadens, 5 min 95 kadens)

På kvällen pass hade jag inte grymma watt, men de gick ändå rätt tungt. Börjar kännas att man kört några dagar, särskilt utfallstegen där mitt i sänker ju benen. Men det är BRA! Man vet ju inte om man tränar nog förrän man måste backa av lite. Nu har jag ju gjort nog intervaller för den här veckan, får se om jag får till något distanspass på skidor i helgen. Vi får besök av mina föräldrar så de kan bli lurigt. Sen har de varit så kallt ett tag att jag hellre trampat inne. Men nu var de länge sen jag åkte skidor och jag behöver det inför Kungsledenrännet! Behöver egentligen både distans och fart där. Men framför allt distans, det är fortfarande vad som saknas.

Vi får se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar