lördag 3 mars 2018

Umara sports club

Jag har gått för ett tag sedan gått med i Umara Sports Club, det var först mest för att få 15% rabatt på Umaras produkter som sportdryck och Omega 3 m.m. 

Men sen visade det ju sig att vi behöver en klubb att tävla för när jag och brorsan kör Kungsledenrännet. Umara sports club är ansluten till flera förbund och så även skidförbundet, så det blir perfekt, vi kommer tävla för Umara i den tävlingen!

De har ju även klubbkläder och de visade sig att cykelkitet vara riktigt snyggt! Blev ju riktigt sugen att köra i dessa kläder, men för cykeltävlingarna har jag ju redan en klubb jag planerat att köra för, Skellefteå AIK Cykel där jag också är engagerad med att arrangera tävlingar etc. Funderade på att ändå köpa ett kit bara för att träna i, men de känns lite overkill, har ju mycket på inköpslistan för i sommar. Min fru Elin är glasögondesigner på EOE Eyewear och hon har riktigt bra känsla för färg och form. Det vore roligt att i någon form i framtiden kunna få köra i ett kit som hon fått ta fram designen för! Vi får se!  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar